.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل اسپانسر ورزش گلستان رفع می شود

استاندار گلستان گفت: با افتتاح پروژه های صنعتی و تولیدی تاحدی مشکل اسپانسر ورزش استان رفع می شود.
به گزارش مهر، جواد قناعت عصر چهارشنبه در دیدار با بانوان ملی پوش استان افزود: اما این کافی نیست و هنوز کمبود هایی در حوزه ورزش ، بویژه در ورزش بانوان حس خواهیم کرد.

وی افزود : ما باید جذب اسپانسر و سرمایه گذار را چه در دخل استان و چه در تهران با شدت و قدرت پیگیری کنیم تا ان شاءالله این مشکل مرتفع شود.

استاندار گلستان در ادامه قول کمک یکصد میلیون ریالی را به تیم های فوتبال سرخپوشان بانوان، کبدی، بسکتبال و تنیس روی میز را جهت رفع بخشی از مشکلات مالی این تیم ها دادند.

قناعت گفت : ورزش هم باعث حفظ سلامت و هم باعث حفظ نشاط روحی و جسمی می شود و اگر با برد و پیروزی همراه شود ، نشاط آن بیشتر خواهد شد.

وی افزود : هرچه مردم را به سمت ورزش بیشتر ترغیب کنیم شاهد کاهش مشکلات در مانی و روحی و روانی در جامعه هستیم که این پویایی و نشاط را به همراه خواهد داشت.

پاشا مدیر کل تربیت بدنی استان هم در این دیدار از استاندار گلستان خواستار تقویت تیم فوتبال بانوان سرخپوشان استان و رسیدگی به امور تیمداری و حفظ سرمایه ملی در استان شدند.

در پایان استاندار گلستان از دو بانوی عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران که شئونات اسلامی و پاسداری از ارزشهای اسلامی در مسابقات جهانی ووجوامع بین المللی رعایت کردند تقدیر بعمل آورد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.